Friday 20 April 2012

Wajah Baru!!

Assalamualaikum W.B.T

Seperti tajuk entry kite yang awal2 lagi telah dicanang pada entry sebelum ini iaitu "Wajah Baru", maka dengan kesempatan yang ada ni sebelum battery low tinong!tinong!(mcm bunyi ultraman biler da lemah lampu kelip2 dada dye 2) ahakz. Maka dengan ini diisytiharkan bermula lah episod "Wajah Baru" kite ini.

Sebenarnya, cerita nye simple je tapi saja2 nak buat ayat bombastik n nak panjang kan entry ini. Excited lebih je sebenarnye ni HIKHIK. Baiklah, cerita nye berbunyi begini... Yang dimaksudkan "Wajah Baru" yang cube hangat diperkatakan ialah perubahan yang berlaku pada diri ku ini iaitu... JENG!JENG!JENG! Diri ku ini dengan rasminya telah menjadi transformers HAHA. Gurau je, sebenarnye diri ini atau nak lebih detail lagi gigi ku dengan rasminye telah jadi "Gigi Besi" atau omputeh habaq "Braces".

Oh yeah! ahaha I LOIKE!!! I made it after a long dream that I wish it came true HAHA. Sejak da pakai "braces" bak kate omputeh tibe2 nak cakap omputeh juge kadang2 kan.

Okay, sebenarnye entry ini nak bagi tau jer surprise wajah baru itu je. Ini kerana, hajat di hati ingin mengepost entry bertajuk GIGI BESI/BRACES untuk next entry. So, dengan ini harap dapatla bersabar pada diri sendiri n pada sesiapa yang ingin membacanya (klu ade yg bacela kn) kerana next entry berkemungkinan panjang lah lebar yer HOHO. Tamat lah sudah entry ini, sekian wassalam.

Harapan esok hari:
Dikurniakan umur yang panjang n dipermudahkan segala urusan pada hari jumaat yang mulia pada esok hari.
CHOPP!! (tambahan) tadi kt rumah baru tukar kipas. WOW, rumah dah sejuk dengan kipas siling yang baru terima kasih emak n semua orang sangat gembira dengan kedatangan ceiling fan yang baru itu HAHAHA.
KBAI (:

No comments:

Post a Comment