Sunday 4 November 2012

Dinner !

Assalamualaikum,
Nak baca senyum-senyum :).


Orite peeps, sekarang I nak cerita story yang dah basi lagi bau ashem tau. Hahaha.

Da lama nak story tapi sibuk nak kumpul-kumpul gambar dari orang dengan untuk waktu senggang yang ada sangat lah mengambil masa yang lama uols.

Sebagai permulaan kita jamu dengan gambar dulu. Baru senang nak story mory gitu. 1 2 3 Go.

 Ini lah peristiwa yang berlaku pada tarikh dan tempat berkenaan.


 






Okie Dookie peeps, untuk pengetahuan uols, I dan yang lain (selain daripada pakai baju koperat biru) telah dilantik untuk JPK baru kolej tersayang (Tun Teja) bagi sesi 2012/2013. Ngehngeh. Kembang hidung den ni.

Dan bertambah lagi kembang bila dilantik juga secara rasmi sebagai Setiausaha Kolej Tun Teja. Bak kata orang lain 4 teratas uols jangan main-main. But for me, 4 teratas ke bawah ke sama je cuma yang lain hanya lah bidang tugas masing-masing.

Ramai je ada yang kata seghonok la kau jadi 4 yang teratas atau ayat fofular yang depa suka dok pakai "Untunglah jadi SU kolej". Me: Sigh !!!

Sebenarnya jadi SU ni pun atas dorongan roomate I sendiri lah aka ex-SU kolej juga. Orang nya 2 dari kiri. Dia lah yang selalu bagi semangat supaya jadi SU kolej. Dan Alhamdulillah, I dimurahkan rezeki dan dilantik jua akhirnya sebagai SU kolej. Weeee

Kami terdiri daripada 12 orang iaitu YDP (Aishah, muka yang nampak tak nampak tu sebelah Miss yang bertudung purple), NYDP (Syirin, pakai cermin mata 3 dari kanan), SU (I sendiri lah), Bendahari (Zakiah, MIA), Exco Disiplin (Raja, 4 dari kiri), Exco Publisiti (Sarah, MIA), Exco Kerohanian (Afiqah, 5 dari kanan), Exco Kebudayaan (Syasya, 5 dari kiri), Exco Sukan (Farah, sebelah kanan saya), Exco Kebajikan (Haifa, 4 dari kanan), Exco Tugas-Tugas Khas (Ifah, 6 dari kanan) dan Exco Keceriaan (Amiera, kanan sekali).


All right, that's it for this entry.

Know pleasz enjoy Raja & I expression pictures. KBAI =)





No comments:

Post a Comment