Friday 13 July 2012

Gurl's Night!

Datang baca senyum-senyum,
Assalamualaikum :)

Entry ni nak letak gambar manyak-manyak jer. malas nak beryada-yada panjang nanti manyak olang bosan meh. kuikuikui


Gambor kat atas ni mase ade program "Talkshow Kecemerlangan Bersama UNIC". Wah!!! de retis gitu. mampu. tak mampu nyah kan. haha. memang ade artis pun dah nama kate bersama UNIC mestilah artis kankan.

Walaupun ade UNIC yang datang tapi kami ni la artis nyer sibuk-sibuk nak amik gamba sane gamba sini kalah artis uooolllss. hahaha.

Sebab artis nya udah dikerumuni jadi kami mengerumuni diri sendiri dengan flash-flash camwhore. nampak tak kegedikan di situ. kuikuikui. AAK! Ade Aku Kesah nak gedik ke tak kan. asalkan hatinya gumbira. hahaha.

Next gambar ni pun nak gedik-gedik bercamwhore juger. ala-ala arabian night gitu. alang-alang da sume chanteq-chanteq bergambar sakan la gitu ek. Chanteq ker?? teeetttt..


                                              Muka aku la yang paling tak bole blahh. kuikui
               Aku macam taliban kakak aku kata. sobs sobs. padahal tengok balik memang pun. hahaha.
       
Okay thats it from me. enjoy the reading and the pictures. do not comment for the last picture but if you want to say so DIC! Did I Care a.k.a AAK! Ade Aku Kesah. hahaha. sesuai sangat ayat DIC or AAK ni untuk last picture ni kan. haha. jangan marah-marah ha nanti kena jual. kuangkuangkuang.

Ahlan Wasahlan. Assalamualaikum.

Harapan Hari Esok:
Nak update blog lagi pleazz!!
KBAI(:



No comments:

Post a Comment