Sunday 22 July 2012

Scott Tissue Paper

Mula entry dengan Assalamualaikum,
Bila baca entry ni kena senyum.

Hamboiii, berpantun pula akak kita ni di malam hari yang dah masuk 2 Ramadhan ni.

Okehh la peeps yang ohsem-ohsem sekalian, apakah kaitan tajuk saya yang bertajuk seperti di atas dengan entry ni.

Sila cari jawapannya dengan melihat gambar yang telah diinsertkan di bawah. JENG! JENG! JENG!

1,2,3 Go.



Kalau uols uols nak tahu la kan benda ni kan aku baru je perasan masa aku tengah geledah-geledah beg sekali ternampak terlihat terpelik dan segala ter- yang sama waktu dengan nya. 

Dengan merasa hairan, pelik, anxious, curiosity dan yang sama erti dengan nya pun terpikir la kan mana datang la pulak tisu bertulis ni.

Rupa-rupanya uols baru aku teringat yang pada suatu hari yang sungguh penat seorang kawan telah meminta tisu dari aku. aku dengan murah hati baik lagi suci dan bersih. (cett! trademark produk 'Syahirah' pun terkeluar sekali) bagi la paket tisu kat kawan yang sorang ni. dan paket tisu pun di kembalikan semula tanpa menyadari kewujudan dan kehadiran tulisan tersebut sampai lah hari ini.

BHAHAHAHAHA!

Sampai sekarang la terpikir apa la motip kawan aku ni buat macam ni. tak pasal-pasal tisu ni dah tak boleh guna dah membazir jer. nanti bila nak tisu muka ni jugak la yang kau mintak. (padahal ada je kau mintak kat orang lain). camne nak bagi tisu dah, dah kau membazirkan tisu tu tulis-tulis bagai aku dah tak ada tisu dah. kuikuikui. padahal tak significant pun tisu yang tertulis tu dengan berpaket-paket tisu lain yang aku ada lagi. hahaha.

Just my opinion la kan, mungkin my fwen ni saje je nak bergurau-gurau manja gitu, nak puji ke nak kutuk ke and segala nak lagi la. kott

So, uols uols sekalian. for suggestion, anyone who want to express their feeling, attention, give compliment and so wateva maybe uols can use my fwen style. because it will not cost you. just only a sheet of tissue paper. bhahahahaha.

Remember uols.

Harapan Hari Esok:
wants to type more and more.
KBAI (:


No comments:

Post a Comment